Monday 17 March 2014

CINTA??

 
 
Title poyo je aku rase....
 
Aku maybe tak brape nak layak citer pasal cintan cintun nih kan?? Tapi aku rase nak citer jugak...

 


Orang cakap cinta itu butakan??Buta ape? Buta mata,buta hati...okey,,aku rase macam da merepek pulak sebab aku tak ingat nak tulis ape....Jap................................ Fikir jap ......................................................................................................Okey dah ingat dah.... Aku sebenarnye nak citer ape yang aku rase je...
 
 
 
Aku sebenarnye suke sangat tengok gambar2 macam nih...Sebab ape?? Sebab gambar2 macam ni banyak mngingatkan aku yang cinta ini sebenarnye kepunyaan Allah.... So kita sepatutnye mencintai Allah dulu barulah cintakan manusia.... Lagipun, tak salah pun kalau cintakan manusia tapi pastikan cinta itu tidak berlebihan...

Kan betul??!! Allah sentiasa memberikan cinta-Nya kepada hamba-hambanya..... So kalau ade yang tak pernah jumpa cinta,tak payahla nak menipu... Lagipun tak payah la nak cari sangat cinta manusia ni sebab Allah dah tetapkan pasangan kita masing2..
 
 
 
Kan betul......Baik kita mempersiapkan diri kita dan bercinta dengan-Nya dulu.....Insyaallah... Jagalah hubungan kita dengan Allah dulu baru pikiaq bende lain.....Kita yakin dengan pengaturan yang telah Allah buat untuk kita kerana itulah yang terbaik untuk kita....ayat baku je kali nih....kuikuikui
 
 
 


No comments:

Post a Comment